carrobacklund

Alla inlägg under maj 2011

Av Caroline Backlund - 31 maj 2011 19:55

Hej hå :)


Imorse var det ju då fika på företagsekonomin, kanongott var det, Tack Åke! Fick dock inte reda på betyg eftersom han inte hade bestämt sig än. Sen blev det seminarium i historian och det gick väl sådär. Vi var 4 stycken, men 2 hade varit lagom för dessa moment då det inte fanns mycket att säga om varje sak, enligt mig då. Hoppas iaf att jag inte har sänkt betyget på grund av det.


Sen stannade jag kvar på skolan i 2 timmar, haha är jag sentimental eller nåt? Kan ju bli så att jag kommer tillbaka i höst..


Nu har jag nyss skickat in sista historiauppgiften så jag är klar med historian :D LYCKA! Nu är det bara religionen som ska in och det tar jag imorgon. Och helt ärligt så skiter jag i om jag får G eller VG där just nu faktiskt, det är ändå bara 50 poäng, då känns företagsekonomin viktigare (150 p)


Nej, tv osv!

Puss och hej

Av Caroline Backlund - 31 maj 2011 07:17

God morgon :)


Idag är det sista dagen i skolan. Först är det avslutning med företagsekonomin och efter första passet har jag 2 seminarium i historian, sen har jag 2 uppgifter kvar att skicka in senast imorgon och sen är jag KLAR :D


Imorgon åker ju modern och fadern iväg till Turkiet så då blev jag plötsligt husägare i en vecka. Det absolut svåraste blir nog att jag måste hålla alla mammas 3000 blommor och växter vid liv :O Jag och växter går inte ihop så jag kan nog få död på det mesta faktiskt.


På lördag ska jag ha tjejmiddag också med några av mina underbara flickor :) Ska bli jätteroligt!


Hörs :)

Hej hopp   

Av Caroline Backlund - 29 maj 2011 19:29

Hallå hallå :)


Söndag idag och morsdag också :) Idag vaknade Daniel FÖRE mig, hör och häpna. Jag vaknade också till då men medans han klev upp somnade jag om en hel timme.


Senare på dagen blev det ankarsvik för god middag och Daniel hade tillochmed köpt 2 lotter till sin mamma också :) Min mamma fick lite godis, så går det om man är student :p


Nu har jag haft ont i magen så in i h****** i flera timmar men har ändå lyckats göra klart företagsekonomin :D Måste jobba lite med historian också.. Sitter dock fast på momentet jag håller på med (eller är klar med, det är det som är frågan) så jag ska göra anteckningar till seminariumet på tisdag istället.


Sen blir det bb vid 9 och se vilka som går vidare till final :)


Puss och hej

Av Caroline Backlund - 29 maj 2011 00:00

Grattis på morsdag till världens bästa mamma   


   


Hoppas du får en bra dag :)

Av Caroline Backlund - 28 maj 2011 18:42

Dålig uppdatering både igår och idag, ursäkta för det. Fast nu är det ju knappt några som regelbundet läser här så det är väl ingen skada skedd antar jag :P


I torsdags, glömde jag ju berätta, var jag på en jätterolig Partylite-visning som Malla hade anordnat. Den var verkligen annorlunda och inkluderade tillochmed frågeslinga :) Jätteroligt verkligen!

Igår var det ju som sagt inventering på pappas jobb och det gick bra, fick min vanliga hylla och den tar ju sin lilla tid att räkna. Sen hjälpte jag till med andra hyllor tills vi blev klar vid halv 8. Lättförtjänta pengar faktiskt och det regnade ju ändå så man hade ju inte direkt något bättre för sig :)


Var nog vaken hela natten också, pigg som jag var så jag sov rätt länge idag. Sen har jag pluggat lite på historian men känner att jag är lite fast faktiskt.. Får försöka lösa det senare och även ta tag i det andra som ligger och väntar. Sen hoppas jag kunna sälja böckerna så fort som möjligt också :)


Nåja, nu mat, tunnbrödrulle, jaa jag vet att det är onyttigt men men what to do?


Puss och kram på er   

Av Caroline Backlund - 27 maj 2011 14:01

Fredag idag. Och regn :( Men det gör iofs inget eftersom jag ändå ska iväg och inventera om ett tag. Sen blir det plugg hela helgen lång också så det får inte bli för fint väder :P


Jag har tyvärr inte så mycket roligt att komma med idag. Kanske senare :)


  

Av Caroline Backlund - 26 maj 2011 11:22

Hej hopp.


Är sjukt stressad just nu. På tisdag ska allt vara inlämnat och klart och jag är långt ifrån klar med allt. Jag har 3 kurser kvar att avsluta så jag fattar helt ärligt inte hur jag ska bli klar.


Det kan alltså bli så att jag åker in på skolan tidigare och sätter mig och pluggar. Har ju ändå inget bättre för mig så. Efter skolan ska jag och Daniel på Birsta en sväng och köpa en present till hans syster Linda som snart fyller år :) Sen ska jag på Partylitevisning ikväll. Sen blir det nog plugg för min del. Imorgon ska jag inventera men det var inte förrän vid 4 tiden så jag hinner plugga innan också.


Vi hörs senare.

Puss och hej

Av Caroline Backlund - 25 maj 2011 21:31

Är riktigt sur på företagsekonomin just nu. Det går käpprätt åt helvete med inlämningsuppgiften kan man ju säga. Sitter faktiskt väldigt fast så nu ger jag upp för idag. Har inte kommit nån vart med historian heller eftersom jag fastnade på FE.


Var en sväng på Birsta med Daniel förut och kikade lite men vi stannade inte så länge.


Sen har det absolut inte hänt något intressant alls :p


Hej hopp

Presentation

Omröstning

Hur känner vi varandra?
 Vi är släkt
 Vi är vänner
 Vi har gått skola tillsammans
 Vi var nära förr
 Vi är bekanta
 Vi har aldrig träffats/Pratat

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<<
Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards