carrobacklund

Alla inlägg under juni 2013

Av Caroline Backlund - 16 juni 2013 20:46

På telefonen finns en app som finns med när man köper den. Notes eller anteckningar tror jag den heter på svenska. Jag använder den till olika saker. Ibland för att skriva sms innan jag skickar iväg det, ibland för att skriva brev till någon utan att skicka det. Ibland är det mina tankar.


Idag skrev jag en sak som jag snart ska dela med mig om. Efter att jag skrivit klart så gick jag igenom andra saker jag skrivit och hittade det här som handlar om det jag skrev idag. Hade totalt glömt det. Så detta skrev jag alltså för nästan ett år sen:


En vecka har gått sen jag kom tillbaka till Sverige. Jag njuter. Av lugn. Tystnad. Av allt det gröna. Av min familj. Av mina vänner. Men igår hände något jag inte väntat mig. Jag såg in i ett par underbara ögon och mitt hjärta hoppade över ett slag. Jag hoppas att jag får möjlighet att se denna person igen under denna sommar. Jag vet inte ens vad han heter.


Idag så skrev jag som sagt igen om denna person. Och då var det detta:


The first time I saw you my heart skipped a beat. I watched you for weeks, my heart pounding every single time. I didn't get anywehere with you so I moved on. Time flew away and I didn't see you in months. Then, out of the blue, we met again and my heart did it again - it skipped a beat. Now I'm just confused. I can't get you out of my head. Your beautiful eyes, your amazing smile, the way I light up when I'm around you. You are a very special person, and I can't ever tell you.

 

 

Presentation

Omröstning

Hur känner vi varandra?
 Vi är släkt
 Vi är vänner
 Vi har gått skola tillsammans
 Vi var nära förr
 Vi är bekanta
 Vi har aldrig träffats/Pratat

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards