carrobacklund

Alla inlägg under juni 2011

Av Caroline Backlund - 30 juni 2011 18:19

Hallå :)

Länge sen jag skrev nåt nu. Har typ varit med Micka nästan varje dag hela veckan :) Suttit ute i solen och njutit. Träffat Sophie och hennes gullunge Isabelle också 3 dagar i rad :) Har hunnit med en grill-tripp till Norra berget, även det med Micka :)


Idag har jag och Micka varit uppe hos hennes mamma Annelie och solat, jättemysigt. Och om ungefär en timme ska jag och Daniel möta upp Micka och Peter i stan och käka taco-buffé på Biteline! Gött.


Vet inte vad som sker i helgen faktiskt. Ska bli dåligt väder iaf :(


Allt för mig just nu. Ska försöka uppdatera bättre


Puss på er

Av Caroline Backlund - 25 juni 2011 12:20

Hej hopp :)


Mår ni bra idag? Jag mår lite sådär kan jag ju säga :P


Åkte upp till Mickas föräldrar vid 5 igår, det var jag, Micka, Peter, Milla, Kent, Thomas, Karro, Tiffanie, Mattias, Jimmy och så Kicki som kom lite senare :)


Vi åt jättegod mat :) Ett helt buffébord som de hade ordnat ihop :)


Sen blev det kalas med alkohol, musik och skratt :) Hade verkligen supertrevligt!


Hoppas ni hade trevligt igår också :)


Puss hej

Av Caroline Backlund - 25 juni 2011 11:21

Stort Grattis till Daniels storasyster Linda som fyller 30 idag!   


 


Hoppas du får en jättebra dag :) Kram :)


Snodde bilden från din blogg, hoppas det var okej :)

Av Caroline Backlund - 24 juni 2011 12:29

Vad är väl en midsommar utan regn?

Synd att det ska vara så :( Får hoppas att det klarnar upp.


Denna morgon började något chockerande. Jag somnade sent, typ efter 5. Men så väcks jag av Daniel som säger åt mig att vakna. Frågar vad klockan är.. Kvart över 10?! Vafan sen när kliver Daniel frivilligt upp då? Jag somnade dock om en dryg timme :p


Nu ska jag snart börja göra mig klar och sen blir det att fira midsommar med flickorna mina :) Ska upp till Mickas föräldrar och äta osv :) Mys!


Ha en trevlig kväll gott folk :)

Ses i dimman!

Av Caroline Backlund - 22 juni 2011 21:15

Onsdag idag då :) Har bokat tågbiljetter idag. Blev så att jag åker ner 5 juli istället och då följer Daniel med. Blir en väldig blixtvisit. Kommer ner halv 12 och åker upp halv 3 igen.


Sitter och funderar på vad jag ska ha på mig på fredag? Har absolut inte en endaste aning :S


Har inte mycket att skriva idag heller. Vilket liv jag har :p

Av Caroline Backlund - 21 juni 2011 22:24

Hej hopp :)


Idag har jag varit lite seg och inte haft så mycket för mig. Var på bolaget med Daniel efter han slutat bara och laddade upp inför midsommar :)

Sen har jag fått kontakt med en studievägledare och ska dit på möte nästa vecka eller veckan efter, får vi se imorgon :)


Imorgon händer väl inget speciellt heller. Kanske går ner till farmor en sväng, eller gör nåt annat, vi får se :)


Hm, vet inte vad jag ska skriva, men Daniel tyckte att jag hade uppdaterat dåligt idag så jag slängde ihop nåt, haha.


Puss och hej

Av Caroline Backlund - 20 juni 2011 19:36

Hej hopp :)


Den här dagen har varit minst sagt konstig.. Gick och la mig vid 3 inatt, men kunde inte somna alls. Slutade med att jag inte somnade förrän omkring halv 9 imorse.. Sen ringde mamma och väckte mig vid 1. Just nu är jag väl varken trött eller pigg, men jag hoppas iaf att jag somnar tidigare ikväll :)


Idag fick jag mina betyg också! Inte trodde jag väl att det skulle gå så fort :) Jag hade ju inte fått reda på betyget i Företagsekonomi B än så det var roligt. Så dessa betyg har jag skrapat ihop under året:


3 stycken G

(Matte B, Religion A och Engelska C)


4 stycken VG

(Engelska B, Rättskunskap, Företagsekonomi A och Företagsekonomi B)


3 stycken MVG

(Datorkunskap, programhantering och Historia B)


Måste säga att jag är riktigt nöjd :) Och jag trodde verkligen inte att jag skulle lyckas med VG i företagsekonomi B men det gick :)


Nu ska jag skicka iväg ett litet mail och boka möte, hihi.


Puss och hej!

Av Caroline Backlund - 19 juni 2011 21:57

Jahapp då var det söndag igen då :) Helgerna bara springer förbi en. Igår gjorde vi väl inget speciellt (ovanligt va?). Tv, tv-spel, dator osv. Sen hade jag våldsamt svårt att sova så jag somnade vid 6-7 imorse.. Vaknade sedan vid 1.


Blev middag ute i Ankarsvik också, kyckling fick vi idag :) Kanongott! Efter det blev det en sväng på affärn och sen till Daniel för att återigen göra ingenting :p


Imorgon tänkte jag träna lite, får se vad mer som händer. Sen är det ju midsommarafton på fredag också och den tillbringas med flickorna :) Mycket trevligt ska vi ha :)


Skriver imorgon. Puss och hej

Presentation

Omröstning

Hur känner vi varandra?
 Vi är släkt
 Vi är vänner
 Vi har gått skola tillsammans
 Vi var nära förr
 Vi är bekanta
 Vi har aldrig träffats/Pratat

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards