carrobacklund

Alla inlägg under oktober 2011

Av Caroline Backlund - 22 oktober 2011 19:08

Lördag idag då :) Sov rätt länge idag, välbehövligt med tanke på att jag låg med ont i magen till halv 5 imorse. Sen så åkte jag och Daniel på Willys i Skönsberg och köpte julmust :D Mums! Sen så åkte vi på Birsta där jag fick en present (liiite i förväg kanske haha) Sims 3 pets fick jag iaf :)


Sen var vi och köpte en present till lilla Nikki som fyller 1 år den 21 november. Det gäller att vara ute i tid, haha.


Efter det så vart det att åka hem och göra mat, eftersom det är Linas matkasse den här veckan. Idag blev det kalkonschnitzel, rotsakssås (som mest blev kräm/gegga) och klyftpotatis. Riktigt gott vart det!


Nu så är jag åter hos Daniel och ska ta mig lite julmust och kika på Supernatural innan det är Sims dags!


Puss på er

Av Caroline Backlund - 21 oktober 2011 15:19

Idag var jag som vanligt in på CSN för att kolla vad som händer med min studiemedelsansökan inför USA. Såg då att beslut hade fattats så jag gick in på planerade utbetalningar och såg detta:


Wiiiiiiie :D


Då är det intervju på amerikanska ambassaden kvar då innan allt är klart för att boka resa osv! 

   

Av Caroline Backlund - 5 oktober 2011 09:06

Hej hopp.


Har en rätt skön vecka faktiskt. Hade min enda lektion igår nämligen :p. Dock blev det tidigt upp idag ändå för jag ska till Sjukhuset :) Har dock inte fått info om hur jag ska anmäla mig än så jag hoppas jag får det idag.


I förrgår fick vi hem Linas matkasse och igår var det första rätten. Det blev Rödspättefilé med philadelfiaostkräm och potatismos :) Det var faktiskt jättegott. Idag blir det vegetariskt med mexikansk kikärtsgryta. Jobbigt läge för mig dock som hatar allt som har med ärtor att göra men men :P


Näe nu ska jag borsta gaddarna :)

Puss och kram

Presentation

Omröstning

Hur känner vi varandra?
 Vi är släkt
 Vi är vänner
 Vi har gått skola tillsammans
 Vi var nära förr
 Vi är bekanta
 Vi har aldrig träffats/Pratat

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards