carrobacklund

Alla inlägg under augusti 2011

Av Caroline Backlund - 20 augusti 2011 20:50

Hej hopp.


Har haft en väldigt lång bloggpaus. Har inte orkat av olika anledningar och  sen har det kanske inte funnits så mycket att skriva heller.


Sommaren är väl i princip slut och skolan börjar till veckan. Ska läsa tre kurser den här terminen mest för att ha något att göra. Jag har också sökt in på en skola som, om jag kommer in, jag kommer börja på i februari. Det dröjer några veckor innan jag vet dock.


Har inte gjort så mycket speciellt under sommaren. Umgåtts med Daniel, familj och vänner är väl i stort sett allt, men det är ju alltid trevligt det också :)


Jag hoppas att jag kommer igång med bloggandet snart igen, saknar det faktiskt lite.


Puss och hej

Presentation

Omröstning

Hur känner vi varandra?
 Vi är släkt
 Vi är vänner
 Vi har gått skola tillsammans
 Vi var nära förr
 Vi är bekanta
 Vi har aldrig träffats/Pratat

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards