carrobacklund

Alla inlägg under juli 2011

Av Caroline Backlund - 11 juli 2011 13:35

Hallå.


Har inte mått så bra de senaste dagarna så jag har inte haft ork att uppdatera :P men här kommer en sammanfattning av helgen:


Fredag.

Tanken var ju att jag skulle ha gått på gatufesten då men eftersom jag mådde dåligt hela dagen så blev det så att jag istället följde med Malla till farmor och farfar, sen till mamma och pappa och efter det tog vi en tur till stan :)


Lördag.

Fortfarande dålig men blev ändå så att jag gick på gf :) Träffade först Sara, Milla och Kicki och började förfesta utanför Milla. Sen kom Micka och Peter också och joinade oss och sist kom Saras karl Fredrik och hans kompis Kim. Strax före 11 blev det buss till stan och sen blev det öltält, krogen och sist lite fyllekäk med Micka och Peter :) Sen åkte vi hem och kom hem precis samtidigt som Daniel, hur stor är den chansen? haha


Söndag.

Världens mest lata dag. Spenderade dagen i soffan med Snowroller, SOS, den ofrivillige golfaren, tre kronor och lite vanlig tv.


Idag vet jag inte vad som händer, Daniel sover än han så jag ska väl köra upp han snart.


Hej hopp

Av Caroline Backlund - 7 juli 2011 23:46

Ja, första betaldagen på gatufesten idag då. Dock var man inte riktigt på humör för fest ikväll så jag och Daniel for bara in och bytte in biljetterna och surrade med lite folk vi träffade på :) Sen hem igen och bara ta det lugnt.


Imorgon och på lördag blir det lite fest dock, men det blir rätt lugnt ändå. Orkar inte ligga däckad på söndag :P fast man ska aldrig säga så egentligen.. Då blir det väl så att man ligger däckad bara för att man sa så..


Nåväl, det visar sig :) Nu ska jag ta mig en röök.


Hej hopp

Av Caroline Backlund - 6 juli 2011 22:08

Hej hej gott folk :)


Onsdag idag och då har man varit ute i solen lite. Sen på kalas för pappas kusin Helen som fyllde 40 år idag, stort Grattis :) Där blev det pastasallad och jordgubbstårta, kanongott :)


Efter det åkte jag hem en stund, hämtade min gf-biljett osv innan Daniel hämtade mig. Då blev det en tur med båten. Vi for in till stan en sväng och sen körde vi bara runt lite, såå mysigt så :) Haha, sen när Daniel hade fått på kapellet och skulle låsa båten så tappar han plånboken i vattnet, hahaha, förlåt, hahahahahah. Jag fick verkligen hålla mig från att skratta ihjäl mig, förlåt igen hjärtat. Med hjälp av en pinne fick han dock upp den utan att behöva hoppa ner i vattnet iaf :) Efter det blev det en tur till ica maxi för att inhandla hårfärg som jag ska slänga i snart.


Imorgon ska jag tvinga mor min att klippa min allt för långa lugg. Sen blir det 3 dagar på gf, men det blir nog rätt lugnt imorgon tror jag :)


Puss på er

Av Caroline Backlund - 5 juli 2011 07:05

Hej hopp.


Nu var det länge sen jag skrev här i alla fall :p Jag som skulle bli bättre på det där. Vad har man gjort i helgen då? Mja, inte mycket. Det blev en lugn helg. På lördagen var vi en sväng till Daniels syster Linda med en present eftersom hon fyllde år veckan innan. På söndagen blev det god mat i Ankarsvik :)


Igår vart det heller inte mycket gjort. Har helt snöat in på Rollercoaster Tycoon 3 med tillhörande expansioner. Beroendeframkallande måste jag säga. Har också fastnat för Mario&Sonic at the olympic games på wii, något som känns i armarna dagen efter kan jag lova, haha.


Nu sitter jag bara och väntar på tiden och sen ska vi åka in till tågstationen och fara på blixtvisit till vår kära huvudstad. Tur Daniel följer med mig så jag slipper åka själv :) Plus att han väckte mig imorse, ca 100 gånger innan jag vaknade (kanske för att jag inte lyckades somna före 4). Sen är jag ju expert på att, i sömnen, ignorera allt vad alarm heter, inklusive Daniels monsterväckarklocka som låter förjävligt :p. Sen så ringde jag och väckte mamma när jag inte såg henne inloggad på facebook och hon hade tydligen försovit sig! Tur man skulle upp tidigt idag då :) Dagens goda gärning :)


Jaja, det blev ett litet inlägg iaf :) Får se om jag skriver nåt ikväll eller imorgon :)


Puss på er!

Presentation

Omröstning

Hur känner vi varandra?
 Vi är släkt
 Vi är vänner
 Vi har gått skola tillsammans
 Vi var nära förr
 Vi är bekanta
 Vi har aldrig träffats/Pratat

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards