carrobacklund

Direktlänk till inlägg 6 maj 2011

Lite frågor och svar såhär på kvällen..

Av Caroline Backlund - 6 maj 2011 23:29

Hittade den här på en blogg jag var in på så då måste jag ju bara  


Kl nu: 23.30
Piercingar: Tungan
Längd: 1,60
Skostorlek: 35-36
Önskar du att du bodde någon annanstans: Ja
Tycker andra att du är attraktiv: Det finns nog nån som tycker det
Dricker du: Det händer ibland
Använder du droger: Nej
Snusar du: Nej
Vilket shampoo använder du? TRESemmé för tillfället
Vad är du rädd för: Att flyga flygplan och höjder
Gillar du att tvätta: Inte direkt, men det är skönt när man är klar
Gillar du Berg-och-Dalbana: Nej, barnkaruseller är mer min smak

SENASTE..
Film du hyrde:
Hyra film.. Hmm jadu det var år och dar sen jag gjorde det så jag vet faktiskt inte.
Film du köpte: Kan ha varit Tre kronor box 5
Låten du lyssnade på: Vet inte riktigt..
Låten du laddade ner: Laddar aldrig ner låtar.
Personen du ringde: Mamma                                            
                                 
Tv program du tittade på: Big brother
Personen du tänkte på: Oj, jadu jag vet inte riktigt

FAVORIT..
Mat: Det finns mycket god mat. Grekisk pytt får jag väl säga har blivit en ny favorit
Låt/artist: Jag har väl ingen favorit sådär, det finns mycket bra
Sak att göra: Umgås med vänner och familj, kolla på film osv
Kläder: Det varierar
Film: Samma här, ingen speciell favorit. Jag gillar twilight filmerna dock.
Bil: Snygg och dyr förmodligen..


HAR DU NÅGONSIN:
Gråtit över en pojke:
Ja
Gråtit över en flicka: Ja
Ljugit för någon: Jo det har väl alla..



ANTAL..
Gånger du varit kär: Nu
tjejer/killar du kysst: Ska man räkna sånt?
Gånger ditt namn varit med i tidningen: När jag har fyllt år, tagit studenten och blivit frågad en fråga eller nåt typ.
Ärr du har på kroppen: 5 operationsärr och 1 efter en piercing

VAD/VILKET:
Ska bli skoj: Att söka in till skola
Ska inte bli skoj: Att leva som fattig student :P hahaha
Sparar du till: Inget speciellt
Väntar du på: Sommaren
Som gäller: Ha kul, leva livet
Dagens dryck: Cola/Påskmust

SENASTE..
Personen du fick mail av: Jadu, jag får knappt mail av personer.
Personen du fick brev av: Tandläkaren? Näe brev får jag väl inte heller.
Personen du fick sms av: Anna
Gången hela din familj åt middag tillsammans: I förrgår
Saken du köpte: Cigg
Var det kul: Näe
Hur tidigt stiger upp? Beror på dag och om jag är ledig eller ska på skolan.
Vad ska du göra ikväll: Ta det lilla lugna
Är du seriös: Jaa
Vad är du allergisk mot: Pollen, vissa djur
Var har du ont: Ingen stans just nu
Använder du hårspray: Ibland
Kan du stå på händer: Nej
Favorit serie:  How I met your mother, och andra liknande
Salt eller socker: Salt:P
Gillar du ketchup:  Ja, på mat då.
Är du glad nu: Jadå
Var du glad igår: Nej
Känner du nån som jobbar på sjukhus: Ja
Vad dansar du till: Nåt bra
Göteborg är : Ett ställe jag vill åka till
Stockholm är:  Huvudstaden
Kan du sjunga: Sjunga kan väl alla, bra kan jag dock inte sjunga
Mer värt än guld: Vänner och familj
Spaghetti eller makaroner: Spaghetti
Ett land jag helst vill besöka: Mååånga,
klockan är nu: 23.42

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Caroline Backlund - 5 februari 2014 20:35

Ja idag var det dags för vetrinären för lilla fröken. Det tyckte hon inte var så jättekul. Först satt hon i mitt knä och morrade åt en stackars dalmatiner och moffade åt en schäfer :p haha. Väl inne på rummet så skulle det kollas tänder men det ville...

Av Caroline Backlund - 4 februari 2014 22:47

Tjohopp :D   4 februari idag och med andra ord är det inte långt kvar till våren :D Längtar verkligen.   Har varit på kalas idag för Connys bror Mattias som fyller 21 år :) Imorgon vetrinären med Lexi för att kolla till hennes tänder, hoppas ...

Av Caroline Backlund - 3 februari 2014 22:38

Hej.   Måste få skriva av mig om detta. En kvinna som gjorde sin praktik på ett sjukhus blev erbjuden ett jobb. Därefter förklarade hon att hon vägrade utföra aborter eftersom det stred emot hennes tro. Därefter blev erbjudandet om jobb tillbakad...

Av Caroline Backlund - 1 januari 2014 20:04


Mycket har hänt 2013. Mycket trevligt och oerhört mycket jobbigt.   Jag blev mycket tightare vän med Linnea. Lissabon med mamma. En spontanresa som var grymt kul och välbehövlig. Skaffade vackraste Lexi. Blev kär - och det var besvarat! Fly...

Av Caroline Backlund - 1 januari 2014 19:49

Jag tänker rätt ofta på att blogga just eftersom jag går runt och tänker en massa hela tiden. Så jag gör väl det nu då.   Alkohol. Allas vår vän(?).. Sveriges "barn" som under inga omständigheter får kritiseras eller ifrågasättas. Jag dricker...

Presentation

Omröstning

Hur känner vi varandra?
 Vi är släkt
 Vi är vänner
 Vi har gått skola tillsammans
 Vi var nära förr
 Vi är bekanta
 Vi har aldrig träffats/Pratat

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<<
Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards